Meteo Club Nàutic

2.6
°C

LA METEO DEL CLUB, AL MÓN

Us deixem un llistat de llocs on podeu consultar també la meteo del club, tan via web com utilitzant les seves pròpies App’s.

Creiem que és important la difusió de la Meteo del club arreu del món, a fi de conseguir major visibilitat del club i generar presència als portals meteorològics d’arreu.

Si ho desitgeu, us deixem els links perquè connecteu amb les vostres app’s o webs de consulta que us agradi o estigueu acostumats a utilitzar.

També us oferim la possibilitat de configurar la meteo del club, a qualsevol altre portal que no aparegui i en breu us el posarem. Simplement, feu la sol·licitud enviant un email a info@clubnauticportdaro.cat indicant el portal que voleu que surti.

Si teniu un Ipad, us recomanem utilitzar la següent aplicació. Feu clic sobre l’imatge, per descarregar-la.

WEBCAM EN DIRECTE

Aquí podeu veure la webcam del club en directe.

El Temps

PREVISIÓ DEL TEMPS

Aquí us deixem la previsió del temps de tota la setmana.