Un any més, el Club Nàutic Port d’Aro s’afegeix al Marina Day, la celebració del dia dels Ports Esportius organitzada per l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET), que tindrà lloc el proper dissabte 9 de juny durant tot el dia. Enguany són multitud de ports de tota la geografia espanyola (Catalunya, Balears, València, Andalusia, Galícia, Astúries, País Basc, etc,) els que hi participen amb la intenció d’apropar els seus serveis al ciutadà.

Al CN Port d’Aro hi ha previstes una quinzena d’activitats gratuïtes per a tothom entre les quals destaquen: bateig de submarinisme, iniciació al Paddle Surf, iniciació al caiac, iniciació al Jet Ski, bateig d’snorkel, bateig de navegació, sortida en catamarà, etc.

Podeu consultar totes les activitats que es faran al Port d’Aro aquí: PROGRAMA D’ACTIVITATS MARINA DAY 2018