Aquest mes de gener es compleixen tres anys de l’arribada de la Junta actual al Club Nàutic Port d’Aro. Una junta que es va presentar perquè volia un Club més obert, més transparent i més enfocat a les necessitats del soci.

Han estat tres anys de treball ferm i decidit per anar assolint els objectius marcats a l’inici. Som un Club amb visió de futur, amb un projecte de nou port encaminat. En aquests moments s’està treballant per accelerar els tràmits per a iniciar la reforma del port. També som un Club ben gestionat, econòmicament i socialment, després de reduir durant dos anys consecutius les quotes de manteniment dels amarradors, rebaixar aquest 2018 la morositat a una xifra gairebé residual i apostar per un control més acurat de l’accés a les instal·lacions del Club. Finalment, som un Club obert, als socis, amb una bústia de suggeriments a disposició dels membres i la celebració de dues assemblees anuals. També estem oberts a la resta de la societat, a partir de la bona sintonia i signatura de convenis amb entitats o empreses com el Club Tenis d’Aro.

La transparència, l’eficiència, la implicació i el diàleg han estat els valors que han marcat el camí aquests tres anys. A continuació, es poden consultar una mostra dels principals projectes i línies d’actuació que s’ha dut a terme en tot aquest temps:

Un Club amb visió de futur

Bocana i projecte de nou port

Instal·lacions portuàries

Activitat de vela

Un Club ben gestionat

Econòmicament

Socialment en la millora dels serveis

Un Club obert

Als socis

A la resta de la societat